Mădălin Roşu, preşedintele Biroului Asigurătorilor de Autovehicule BAAR: City Insurance are o cotă de piaţă mai mare pe piaţa RCA decât aveau Astra şi Carpatica atunci când le-a fost retrasă autorizaţia şi au intrat în faliment. Costurile falimentului City Insurance pot fi mai mari
♦ Până la data de 30.06.2021, BAAR a plătit pentru Astra 44 mil. euro şi pentru Carpatica 62,7 mil. euro, totalul fiind de 106,7 mil. euro. Mai sunt în rezervă pentru plăţi de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vlad Vîtcu, CEO, BCR Leasing: România rămâne o economie cu potenţial solid de dezvoltare, chiar dacă 2025 vine cu provocări vizibile. După o creştere de 0,8% în 2024, proiecţiile pentru 2025 indică o accelerare moderată, în jur de 1,3%
- Grafic: Top 10 cele mai mari companii de asigurări pe zona asigurărilor de sănătate în T1/2025
- Grafic: Evoluţia subscrierilor, despăgubirilor plătite şi contractelor din zona asigurărilor de sănătate în primul trimestru din ultimii 5 ani
- Grafic: Evoluţia primei medii RCA anualizate în perioada T1 2022 - T1 2025
- Grafic: Clasamentul ţărilor membre UE după rata sărăciei relative (AROP) în Uniunea Europeană în anul 2024