Conferinţa GrECo&ZF Risk Day-Horizon
Luminiţa Moroşan, Manager Competenţă Credite& Garanţii, GrECo România: Începând din 2024 daunalitatea pe poliţele acestea de asigurare a creanţelor comerciale a depăşit 50% în România şi vedem în continuare creştere inclusiv pe portofoliul nostru. Totuşi, ar trebui ca asigurarea să fie privită ca ultimul bastion
Începând din 2024 daunalitatea pe poliţele acestea de asigurare a creanţelor comerciale a depăşit 50% în România şi vedem în continuare creştere inclusiv pe portofoliul nostru....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- BRD, a patra bancă din piaţă după active, a majorat creditarea cu 14% în 9 luni/2025 şi a obţinut un profit de 1,1 mld. lei, în creştere cu 5%, la venituri de 3,2 mld. lei, plus 9%. Maria Rousseva, CEO: Creditarea persoanelor fizice a fost principalul mot
- BCE menţine dobânzile neschimbate cu economia dând dovadă de rezilienţă
- Raiffeisen Bank România a majorat creditarea cu 11% şi a obţinut profit de 1,3 mld. lei în 9 luni/2025, plus 8% an/an. Activele băncii au ajuns la 81,5 mld. lei, în creştere cu 10%. Zdenek Romanek, CEO: Investim constant în finanţarea economiei
- Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac: Anul 2026 va fi un an complex pe plan local, cu provocări atât macro, cât şi microeconomice, dar şi cu oportunităţi de repoziţionare şi inovaţie. Modelele de business tradiţionale şi rezilienţa mediului de afaceri
- Via Transilvanica. Daniel Grecu, director general Autoklass Romania: Via Transilvanica ne ajută să nu uităm de unde am pornit şi unde avem noi rădăcinile. E un model de educaţie şi va contribui la educarea copiilor noştri