Interviu ZF. Maria Rousseva, CEO al BRD-SocGen: Bilanţul BRD a crescut cu 17% în ultimul an şi jumătate, ceea ce este aproape echivalent cu dimensiunea unei „achiziţii“. Plasăm creşterea organică ca primă prioritate strategică pentru apărarea poziţiei de top printre băncile mari
♦ „În ceea ce priveşte achiziţiile, analizăm cu atenţie oportunităţile atunci când acestea apar. Evaluăm echilibrul dintre beneficiile potenţiale şi eforturile necesare, luând...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cât de sensibili sunt investitorii străini la turbulenţele politice?
- După reducerea dobânzilor, şeful Fed spune că piaţa americană a muncii nu mai este foarte solidă
- Oficial: BCE nu ştie dacă ciclul de reduceri de dobânzi s-a încheiat
- ISD-urile nete din Serbia scad cu 55% în primele şapte luni din 2025 în termeni anuali
- Exim Banca Românească finanţează Thermotop, prima fabrică de plăci termoizolante PIR din România