Un echilibru sănătos între apetitul pentru risc şi prudenţa bancară este crucial
INTERVIU ZF. Gabriel Apostol, director divizie clienţi companii multinaţionale la Citi, sucursala din România a gigantului bancar american. Piaţa de creditare corporate în România a manifestat o anumită prudenţă. Dar, cererea companiilor rămâne robustă. Este esenţial ca băncile să rămână deschise la business, sprijinind proiectele viabile, dar respectând şi standardele de gestionare a riscului.
„Din interacţiunile cu clienţii noştri multinaţionali, observăm câteva tendinţe-cheie. În ultima perioadă, clienţii noştri multinaţionali au avut nevoi accentuate legate de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Băncile americane anticipează o apreciere în continuare a euro în raport cu dolarul
- Cum integrează şi cum se folosesc băncile de AI? În Ungaria, majoritatea băncilor utilizează tehnologia pentru a susţine operaţiunile interne şi a servi clienţii şi planifică investiţii în domeniu
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Până în 2030, România va avea nevoie de 600.000 de muncitori calificaţi. Cum se poate remedia cel mai acut deficit local? Cătălina Murariu, director executiv al Fundaţiei Dacia pentru România: Ne propunem să sprijinim mo
- CEC Bank pentru afaceri româneşti, un proiect ZF & CEC Bank. Cosmin Savu-Cristescu: Lucrăm permanent la un „land bank“. În permanenţă suntem în căutare de oportunităţi, în principal în Bucureşti, în principal terenuri de dimensiuni mari şi foarte mari. Nu
- Care este impactul AI pe piaţa de marketing şi comunicare, ce se schimbă şi cum se adaptează brandurile, dar şi consumatorii, la această nouă revoluţie? Urmăriţi la ZF Live marţi, 30 septembrie, ora 12.30, o discuţie cu Hortensia Năstase, managing directo