ING Bank: Vânzările la cardurile de credit au crescut de aproape 4 ori, iar la depozite de 3 ori în intervalul campaniei de Black Friday 7-14 noiembrie
ING Bank România a încheiat campania de Black Friday din 2023, desfăşurată în periaoda 7-14 noiembrie, cu o creştere a vânzărilor la cardurile de credit de 4 ori şi de 3 ori la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Cât de mult s-au mai restructurat băncile
- Grafic: Veniturile şi cheltuielile bugetului de stat în octombrie 2023 vs. octombrie 2022
- Grafic: Rezultatele Uniqa Asigurări şi Uniqa Asigurări de Viaţă în primele 9 luni din 2023 şi variaţia faţă de primele 9 luni din 2022
- Grafic: Câţi bani au făcut băncile din dobânzi şi comisioane în 9 luni din 2023 şi comparaţie cu 9 luni/2022
- ZF 25 de ani. Cum văd liderii din banking România în următorul deceniu?