Cristian Popa, BNR: Creşterea economică dezechilibrată se corectează abrupt. Preferăm o creştere economică mai mică, dar sănătoasă. Ne apropiem de 60% datorie publică din PIB. Vedem o schimbare de paradigmă, consumul nu mai încălzeşte economia
Creşterea economică dezechilibrată se corectează abrupt. Preferăm o creştere economică mai mică, dar sănătoasă. Ne apropiem de 60% datorie publică din PIB. Vedem o schimbare de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cristian Popa, BNR: Creşterea economică dezechilibrată se corectează abrupt. Preferăm o creştere economică mai mică, dar sănătoasă. Ne apropiem de 60% datorie publică din PIB. Vedem o schimbare de paradigmă, consumul nu mai încălzeşte economia
- Florin Dănescu, Director Executiv ARB – Asociaţia Română a Băncilor: Industria bancară nu reuşeste să fie convergentă cu Europa pe zona de intermediere financiară, ba chiar pierde pasul. România este la 23% iar Europa la 75%
- Florian Neagu, BNR: La nivelul CNSM-ului au rezultat 5 domenii strategice în care să se orienteze programele guvernamentale de finanţare, securitatea energetică, securitatea alimentară, domeniile high-tech, medium high-tech, apărare şi firmele care adoptă
- Cosmina Marinescu, CEO, KRUK România: În aceeaşi barcă, cu acelaşi ritm, aşa construim un ecosistem financiar rezilient
- Urszula Okarma, CEO KRUK Poland: Investim 700-800 mil. euro pe an pe pieţele pe care suntem prezenţi, iar în 2025 România a atras 30% din total