Creştere cu 12% a subscrierilor totale ale Allianz-Ţiriac în S1/2021, peste 768 mil. lei. Subscrierile din asigurările de viaţă: creştere cu peste 30%, la un nivel comparabil cu subscrierile din property sau RCA. Rata combinată a depăşit pragul de 90% şi a impactat profitul operaţional, care s-a situat la 82,8 mil. lei
Allianz-Ţiriac a subscris în primul semestru (S1) al anului 2021 prime în valoare de peste 768 mil. lei, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu circa 10%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ministerul Finanţelor a luat de la bănci 824 mil. lei printr-o licitaţie de obligaţiuni scadente în 2026, cu o dobândă de 6,69%/an. Volumul cererii a fost de 1,6 mld. lei
- România va semna în octombrie un contract de finanţare de 500 mil.euro cu Banca Europeană de Investiţii pentru construcţia Autostrăzii A1, tronsonul Sibiu – Piteşti, parte a unui acord de 1 mld. euro
- Peste un sfert din cele 31 de bănci din România au fost pe pierdere în S1/2025. Cât mai rezistă?
- BREAKING Rezerva Federală a SUA, cea mai puternică bancă centrală din lume, taie dobânda la dolari. Urmează două tăieri suplimentare. Acţiunile americane cresc
- Gen Z Finance. Visezi la un nou city break cool sau la un road trip cu gaşca prin Europa, dar portofelul nu ţine pasul? Economisirea pentru vacanţe nu înseamnă doar să pui „banii la ciorap“, ci e o alegere smart care te aduce mai aproape de următoarea ta