Dobânzile mai mari la lei faţă de euro şi dispariţia programelor de tipul IMM Invest şi-au spus cuvântul
Creditarea în lei a firmelor s-a prăbuşit. Ritmul anual de creştere a finanţărilor corporate în lei a frânat în august la doar 1%, în timp ce creditele companiilor în valută cresc cu aproape 14%. Soldul creditelor corporate în valută a trecut de 119 mld. lei, depăşind volumul creditelor corporate în lei
♦ Dobânda medie la creditele corporate noi în lei este peste 9%, nivel mai mult decât dublu faţă de dobânda la creditele pentru firme în euro, care oscilează în jurul a 4%,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Radu Mustaţă, Marsh: Suntem în clubul select de ţări cu investitori mari care joacă jocul regenerabilelor. Nu mai avem rechini sau băieţi deştepţi ca în primul val
- Băncile îşi vând sediile. Două foste sucursale CEC Bank din Bucureşti şi Târgovişte, dar şi un spaţiu din Vaslui care aparţine băncii au fost scoase la vânzare
- Despăgubirile plătite de asigurători pentru bunurile şi proprietăţile afectate au crescut cu peste 60% în S1/2025, la 300 mil. lei
- Salt Bank anunţă primele asigurări accesibile complet digital, în primele luni din 2026. Banca face parteneriate cu Asirom şi NN Asigurări de Viaţă
- Benjamin Turquin, CEO al BRD Asigurări de Viaţă: Cred că 2026 va fi un an al transformărilor pentru businessul românesc, marcat de accelerarea digitalizării şi adaptarea la noile cerinţe ale consumatorilor. Firmele care pun accent pe agilitate, investiţii