BRD-SocGen şi-a luat director de comunicare de la gigantul aerian Air France KLM
Emanuela Ghyka (foto), fost director de marketing şi comunicare al Air France KLM România, a fost recrutată de BRD-SocGen, a doua mare bancă locală, pentru a prelua postul de director de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Principalii indicatori financiari ai UniCredit Bank în România după 9 luni/2025 şi evoluţia faţă de 9 luni/2024
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Radu Scarlat, Bento: Primim semnale din ce în ce mai bune din piaţă faţă de prima parte a anului. Investim în produse, accelerăm zona de internaţionalizare, creştem echipa de vânzări
- Maghiarii au făcut cu economiile lor ceva unic în Europa
- Via Transilvanica. Diana Iabraşu, preşedintele Asociaţiei Caselor Albastre: Restaurarea caselor albastre, vechi de 150 de ani, implică apropierea de meşteşuguri şi materiale naturale
- Business şi marketing în fotbal. Justin Ştefan, secretarul general al LPF, vrea să schimbe modelul de business pentru cluburile de fotbal din Liga 1: Dacă centralizăm marketingul şi datele, putem avea o forţă de negociere mai mare şi vom atrage mai mulţi