Brand Finance: Dacia revine pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri româneşti, cu o evaluare de 1,06 mld. euro, plus 30% an/an; Banca Transilvania rămâne cel mai puternic brand românesc; Valoarea combinată a celor mai valoroase 50 de branduri din România a crescut cu 13% an/an, la peste 6,6 mld. euro
Topul celor mai valoroase branduri româneşti este condus în acest an de Dacia, evaluat la 1,06 miliarde euro, în creştere cu 30%, poziţie în care a revenit după ce anul trecut primul loc...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agenţia Fitch a acordat Electrica un rating preliminar de BBB-(EXP) pentru viitoarele obligaţiuni verzi care vor fi emise de companie
- Opinie Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluţiei cursului real de schimb în Europa Centrală şi de Est după izbucnirea pandemiei
- Sibiu, oraş de business şi centru cultural, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Adrian Ierulescu, Liceul Româno-Finlandez ERI din Sibiu: În Finlanda, societatea a pus preţ pe educaţie şi asta s-a văzut apoi în toate, în economie, în faptul că e
- În Polonia şi Ungaria, la achiziţionarea unei locuinţe avantajul în stabilirea preţului încep să-l aibă cumpărătorii. Este o veste bună pentru cei care cumpără pentru prima dată
- Life-Lab.ro, platforma digitală pentru profesori lansată de BCR, a fost accesată de peste 14.000 de cadre didactice în primele 5 luni