Brand Finance: Dacia revine pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri româneşti, cu o evaluare de 1,06 mld. euro, plus 30% an/an; Banca Transilvania rămâne cel mai puternic brand românesc; Valoarea combinată a celor mai valoroase 50 de branduri din România a crescut cu 13% an/an, la peste 6,6 mld. euro
Topul celor mai valoroase branduri româneşti este condus în acest an de Dacia, evaluat la 1,06 miliarde euro, în creştere cu 30%, poziţie în care a revenit după ce anul trecut primul loc...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Rata de referinţă la titlurile de stat pe 10 ani (bid)
- Grafic: Indicele ROBOR la 3 luni folosit la creditele în lei cu dobândă variabilă
- Grafic: Cursul de referinţă leu/euro anunţat de BNR
- Datoria statului cu pensiile a ajuns la 385% din PIB. Ce înseamnă asta pentru contribuitori. Analiştii: Guvernul va trebui să ia un mix de măsuri pentru reducerea datoriei
- Agenda de business a săptămânii 5-9 mai 2025