Brand Finance: Dacia revine pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri româneşti, cu o evaluare de 1,06 mld. euro, plus 30% an/an; Banca Transilvania rămâne cel mai puternic brand românesc; Valoarea combinată a celor mai valoroase 50 de branduri din România a crescut cu 13% an/an, la peste 6,6 mld. euro
Topul celor mai valoroase branduri româneşti este condus în acest an de Dacia, evaluat la 1,06 miliarde euro, în creştere cu 30%, poziţie în care a revenit după ce anul trecut primul loc...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul Agricover a intrat pe lista investitorilor care se uită la posibilitatea achiziţiei Patria Bank
- BCR lansează cea de-a patra ediţie LifeLab, program care sprijină profesorii să predea educaţia financiară la clasă, indiferent de materie
- Deloitte: Majoritatea instituţiilor financiare din UE se află în stadiu incipient de pregătire pentru conformarea faţă de noile cerinţe legislative de combatere a spălării banilor şi a finanţării terorismului şi au nevoie de investiţii semnificative pentr
- Valentin Tătaru, economist-şef, ING Bank România: A te refugia sub o pătură este distructiv. Acum este momentul de a investi pentru că cei care vor face acest lucru ar putea modela următorul ciclu de creştere economică. Am avut o contracţie vizibilă în pr
- Exclusiv ZF Corporate Andrei Văcaru, CEE Head of Capital Markets în cadrul iO Partners: Dezvoltarea de birouri în Bucureşti a reînceput, după doi ani în care nu s-a livrat nimic