Benjamin Turquin, CEO al BRD Asigurări de Viaţă: Cred că 2026 va fi un an al transformărilor pentru businessul românesc, marcat de accelerarea digitalizării şi adaptarea la noile cerinţe ale consumatorilor. Firmele care pun accent pe agilitate, investiţii în tehnologie şi orientarea către client vor avea un avantaj competitiv

♦  „Pentru BRD Asigurări de Viaţă, 2026 va fi un an al consolidării şi al inovaţiei.“. Anul viitor va fi unul al transformărilor pentru businessul românesc,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.