Băncile cresc din nou marjele de câştig peste 3 pp la început de 2023, după scăderile din S2/2022. Dobânda medie la creditele de retail noi în lei a urcat în februarie spre 10,5%, maximul deceniului, în timp ce la depozite a coborât la 6,82%. Marja de câştig a băncilor pe retail: 3,65 pp în februarie, după ce în S2/2022 coborâse sub 3 pp
♦ Dobânda medie la creditele de consum în lei a urcat în februarie 2023 la 14,13% după ce până în noiembrie 2022 a stat sub 14%, iar în primele cinci luni din 2022 şi la finele lui...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ediţie specială ZF LIVE. Cum se transformă mediul universitar pentru a fi „la curent“ cu nevoile de învăţare ale generaţiei Z şi pentru a-i pregăti pe tinerii de astăzi pentru piaţa muncii
- Creşterea taxelor frânează apetitul românilor pentru consum pe credit. Creditele de consum noi în lei au scăzut sub 4 miliarde de lei în august, luna majorării TVA
- ZF Business şi marketing în fotbal, o emisiune susţinută de Salt Bank. Dan Şucu, Mobexpert şi investitor în fotbal: Strategia pentru Rapid şi Genoa este consolidarea financiară a celor două cluburi şi crearea unei sinergii între ele
- Mastercard va investi 250 de milioane de euro în trei noi centre de date în Franţa, ca parte a unui angajament strategic pentru Europa
- Ştefan Stavrositu, preşedinte directorat, BCR Asigurări de Viaţă VIG: Pentru noi, o asigurare de viaţă şi sănătate nu este doar un instrument financiar. Compania a lansat o asigurare de sănătate internaţională cu costul de 160 de lei/lună