Băncile cresc din nou marjele de câştig peste 3 pp la început de 2023, după scăderile din S2/2022. Dobânda medie la creditele de retail noi în lei a urcat în februarie spre 10,5%, maximul deceniului, în timp ce la depozite a coborât la 6,82%. Marja de câştig a băncilor pe retail: 3,65 pp în februarie, după ce în S2/2022 coborâse sub 3 pp
♦ Dobânda medie la creditele de consum în lei a urcat în februarie 2023 la 14,13% după ce până în noiembrie 2022 a stat sub 14%, iar în primele cinci luni din 2022 şi la finele lui...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Virgil Şoncutean, CEO, Allianz-Ţiriac: Achiziţiile vor continua şi piaţa se va consolida, dar în acelaşi timp cred că va fi constant loc şi pentru jucători noi
- În Ungaria, inflaţia muşcă din nou şi revenirea economică s-ar putea amâna cu încă un an. În Polonia, inflaţia pare să fie sub control şi permite băncii centrale să scadă dobânzile şi să stimuleze creşterea economică. Economia poloneză este deja campioană
- Indicele ROBOR la 3 luni a deschis săptămâna în creştere, la 6,55%
- Omniasig a plătit 5,2 mil. euro în baza unei poliţe RCA, după un accident din Italia. Aceasta este cea mai mare despăgubire plătite de companie în S1/2025
- Ce spun asigurătorii despre fuziuni şi achiziţii. Piaţa este efervescentă, toţi se uită la oportunităţi şi sunt deschişi, dar deocamdată nimic nu este de vânzare. În perioada următoare consolidarea este cuvântul cheie, iar creşterea organică trebuie să ră