Banca Transilvania: Peste 50% dintre solicitările primite la Contact Center & Customer Care sunt gestionate prin soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual
Banca Transilvania înregistrează o creştere constantă a numărului de clienţi care aleg soluţiile interactive de self-service, peste 50% dintre solicitările de la Contact Center & Customer...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Constanţa, poveşti de pe litoral şi de dincolo de el – un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Lecţia unui antreprenor care a pariat pe energie verde, industrie alimentară, producţie publicitară şi educaţie: Nu există crize, ci oportunităţi. Şi dacă
- Bursă. Acţionarii Băncii Transilvania, undă verde pentru dividende speciale de 700 mil. şi o nouă emisiune de obligaţiuni
- Grafic: Evoluţia soldului depozitelor overnight ale populaţiei şi ponderea acestor depozite în depozitele totale ale populaţiei (la vedere şi la termen) în perioada 2009-2025
- Grafic: Structura depozitelor bancare şi ratele de dobânda
- Grafic: Evoluţia veniturilor bugetare din TVA (%)