Banca Transilvania intră în top 300 în ediţia din 2023 a Brand Finance Banking 500, topul global al celor mai puternice branduri bancare, unde ocupă locul 297, cu o valoare a brandului de 513 mil. dolari. După forţa brandului, BT ocupă poziţia a 7-a în top 10, cu un rating AAA+
Banca Transilvania, liderul bankingului local, apare în acest an în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, deţinând locul 297, în urcare faţă de poziţia 302, pe care...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Câştigă teren: Băncile româneşti au ajuns la 38% pondere în sistemul bancar în 2024, de la 34% în 2023
- Slăbiciunea dolarului a făcut loc monedelor est-europene: Într-un clasament cu peste 30 de monede în funcţie de evoluţia faţă de dolar, forintul ocupă locul doi, coroana cehă locul patru, zlotul poziţia a şasea, iar leul locul 12
- Subscrierile pentru noua ediţie a Fidelis încep vineri 4 iulie. Dobânzi de până la 8,25% pentru lei şi 6,3% pentru euro
- Bursă. Acţiunile bancare europene au încheiat cea mai bună jumătate de an din 1997 încoace: cele ale Soc Gen, proprietarul BRD, au urcat cu 78%, Deutsche Bank cu 51%, UniCredit cu 48%, Raiffeisen cu 33%, Erste (BCR) cu 23%. La Bucureşti, Banca Transilvan
- ZF Bankers Summit 2025. Românii încep să-şi schimbe comportamentul. Creditarea de consum s-a îmbunătăţit, dinamica semnificativă este pe economisire şi digital, iar zona ipotecară loializează clientul pe termen lung, dar interesul tot mai mare se duce căt