Banca Transilvania integrează inteligenţa artificială în BT Pay şi lansează Chat BT, dezvoltat în parteneriat cu DRUID
Banca Transilvania a integrat inteligenţa artificială în comunicarea cu clienţii, în servicii şi procese, utilizatorii BT Pay având acum la dispoziţie un asistent virtual (Chat BT) pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- BNR avertizează cu privire la un document fals atribuit băncii: Nu am emis, semnat sau aprobat un astfel de document
- BRD permite clienţilor să asocieze mai multe conturi în valute diferite unui singur card de debit în lei
- Zdenek Romanek, CEO, Raiffeisen Bank: Tema fraudelor financiare online este un subiect destul de mare. Vrem să investim în soluţii digitale, dar în acelaşi timp să educăm clienţii pentru a folosi toate instrumentele digitale financiare disponibile
- Mădălina Teodorescu, vicepreşdinte retail, BRD: Există în momentul acesta o emoţie, sunt schimbări, iar impredictibilitatea financiară naşte un comportament care invităla prudenţă
- NN: Generaţia Z este mai interesată de asigurări decât generaţiile anterioare şi caută soluţii de protecţie rapide, pe care le pot achiziţiona exclusiv digital