Banca Transilvania a scos pe piaţă 100.000 carduri de credit în trei ani cu programul de loialitate
Banca Transilvania a emis circa 100.000 de carduri de credit noi în cadrul programului de loialitate Star, lansat în urmă cu trei ani, perioadă în care numărul de cumpărături achitate cu...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- După ce a acordat credite uriaşe, China sare acum în ajutorul unor ţări aflate în dificultate
- Oficial polonez: Lupta cu inflaţia, una de durată
- ZF eCommerce Summit 2023. Comerţul online se va dubla până în 2030, evoluţia temperată din 2022 a venit după un boom
- Februarie, o lună de hemoragie pentru băncile europene. Deponenţii îşi retrag rapid banii din băncile europene şi americane. Unde se duc aceştia?
- ZF eCommerce Summit 2023. Comerţul online este unul din motoarele creşterii plăţilor cu cardul în România: numărul celor care au făcut tranzacţii online în ultimii 10 ani, din totalul utilizatorilor de internet, a crescut de la 11% în 2012 la 51% în 2022