ASF a primit şi a soluţionat, prin call center, peste 13.000 de solicitări telefonice în anul 2024, în creştere cu 11% faţă de 2023. Cele mai multe întrebări au fost legate de pensiile private

Specialiştii din cadrul Call Center-ului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) au preluat şi au soluţionat în 2024 un număr de 13.386 de solicitări venite din partea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.