ZF Live. Zorina Tudor, director, Liceul Tehnologic de Construcţii Maşini Mioveni: Dintr-o clasă de învăţământ dual cu 28 de elevi finanţată de Automobile Dacia, doar patru absolvenţi s-au angajat în companie. Am înţeles că au salariul minim pe economie. Ei lucrează şi în trei schimburi şi nu ştiu dacă se mai poate trăi în România cu 1.500 de lei
“Tinerii noştri nu mai au răbdare şi vor bani mai mulţi dintr-o dată.”
Prima promoţie de învăţământ dual din cadrul Liceului Tehnologic de Construcţii Maşini Mioveni a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Rabla Auto 2025 porneşte cu un buget de 200 mil. lei, dar industria avertizează: „Banii se vor epuiza în câteva zile“. Pentru statul român nu contează dacă maşinile sunt produse în România, Europa sau China
- În urma comenzii LOT, Airbus îşi va dubla numărul de angajaţi din Polonia
- Un cluster auto atrage un investitor sud-coreean în nordul Slovaciei
- Momentul „peak oil“, al apusului erei petrolului, este întrevăzut tot mai departe în viitor
- De ce sunt preţurile la bilete de avion mai mari la Bucureşti decât la Budapesta, Praga sau Varşovia? Vicepreşedintele flydubai: Explicaţia ţine de geografie. Românii nu sunt mai „călători“ decât ungurii ori polonezii