ZF Live. Zorina Tudor, director, Liceul Tehnologic de Construcţii Maşini Mioveni: Dintr-o clasă de învăţământ dual cu 28 de elevi finanţată de Automobile Dacia, doar patru absolvenţi s-au angajat în companie. Am înţeles că au salariul minim pe economie. Ei lucrează şi în trei schimburi şi nu ştiu dacă se mai poate trăi în România cu 1.500 de lei
“Tinerii noştri nu mai au răbdare şi vor bani mai mulţi dintr-o dată.”
Prima promoţie de învăţământ dual din cadrul Liceului Tehnologic de Construcţii Maşini Mioveni a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Ce afaceri fac companiile care transportă pasagerii pe calea ferată? Cinci transportatori privaţi deţin 20% din piaţă
- Piaţa auto este afectată direct: Suspendarea Rabla şi creşterea TVA lovesc direct în vânzările de maşini noi
- Analiză „Ruptura“ dintre oraşe de pe calea ferată: trenul leagă Bucureştiul de Tulcea (334 km) în şase ore, Bucureşti-Cluj (500 km) în nouă-zece ore şi Bucureşti- Timişoara (533 km) în 11 ore şi jumătate. Alţi peste 700 km de cale ferată sunt nefuncţionali, ceea
- Grafic: Evoluţia primei medii RCA anualizate în perioada T1 2022 - T1 2025
- Grafic: Evoluţia asigurărilor RCA în ultimul deceniu