ZF LIVE. Adrian Sandu, ACAROM: În România se poate produce o maşină electrică, întrebarea este cine va fi primul. România produce deja componente pentru maşini electrice dar şi multe componente care sunt utilizate atât la automobile pe baterii, cât şi la cele pe benzină sau diesel, iar pe plan local s-a investit inclusiv în producţia de acumulatori
„Cât suntem de pregătiţi pentru maşini electrice, depinde de cerere. Există producători de baterii, de sisteme electrice şi de alte componente pentru maşini electirce şi hibride....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. International Alexander. Transporturi
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. GRUP Feroviar Român (GFR). Transporturi
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. FAN Courier Express. Curierat
- Aeroporturile Otopeni şi Băneasa ar avea nevoie de investiţii de 2 mld. euro pentru a face faţă traficului de pasageri în creştere. Cine finanţează?
- Bogdan Clipici, Bolt Business România: Vedem un trend clar de accelerare a adopţiei soluţiilor de mobilitate electrică, mai ales în rândul companiilor corporate