ZF Cum construim România, un proiect ZF şi CBRE. Densitatea spaţiilor industriale în România este la 58% din nivelul Poloniei, ceea ce indică un potenţial mare de dezvoltare suplimentară. Apartenenţa la Schengen a avut un impact imediat în transporturi. România devine tot mai vizibilă în strategiile investitorilor internaţionali din logistică şi real estate
♦ Accesul mai bun spre vest datorită noilor autostrăzi, poziţia geografică, digitalizarea şi costurile competitive transformă ţara într-un hub regional ♦ În acelaşi timp,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Moov Leasing atrage un credit sindicalizat de 110 milioane de euro pentru extinderea activităţii, cu opţiunea de majorare
- Groupama, liderul pieţei de asigurări din România, a încheiat anul 2024 cu un profit net de 285 mil. lei, în creştere puternică cu 31%. Subscrierile au ajuns aproape de 4,4 mld. lei. În ultimii 12 ani, Groupama şi-a crescut subscrierile de şase ori, în ti
- UE vizează posibile tarife pe aeronavele Boeing în planul său de retaliere la tarifele lui Trump
- Gebrüder Weiss România, companie de transport şi logistică, creşte cu 20% în 2024 şi mizează pe digitalizare şi sustenabilitate pentru viitor. Afaceri de 111,7 mil. lei
- Strategie: ce giganţi străini şi-au adus mărcile proprii în România, dar le-au păstrat şi pe cele autohtone. De cele mai multe ori, brandurile româneşti sunt păstrate doar pentru piaţa locală, unde au poziţii de top în vânzări.