Volkswagen ar fi încercat să „demoleze“ un furnizor de componente bosniac
Grupul german VW, cel mai mare constructor auto din lume, ar fi dus o campanie de „demolare“ a unui furnizor de componente bosniac prin încercări de a-i îngheţa accesul acestuia la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Gigantul chinez Baidu vrea să lanseze taxiuri fără volan în Elveţia
- Nicolae Bănică, CEO, Oscar Downstream, cel mai mare jucător independent din piaţa petrolieră locală: Am menţinut investiţiile planificate, direcţiile strategice rămân în implementare. România are potenţial de creştere, dar are nevoie de predictibilitate,
- TE SIMŢI MAI BINE…, un proiect susţinut de MedLife. Cum se gestionează oamenii într-un business logistic? Fără reţetă unică, de la flexibilitate şi atenţie la alimentaţie, până la mobilitate internă, educaţie financiară şi zile libere pentru „prima zi de
- Eva Forika, NNDKP Timişoara: Schimbările din piaţa auto determină companiile să îşi diversifice activităţile şi să caute noi direcţii de dezvoltare. Se vorbeşte din ce în ce mai mult despre industria de armament; avem tatonări în această direcţie
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea pentru spaţii industriale şi logistice va creşte semnificativ în următorii ani ca urmare a investiţiilor în apărare, energie verde şi materii prime critice