Următorul campion la producţia de baterii pentru maşini electrice ar putea fi european
Cu Europa aşteptată să deţină poziţia de lider la vânzări de maşini electrice pentru al doilea an consecutiv, la nivelul continentului este în plină desfăşurare o adevărată cursă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bogdan Clipici, Bolt Business România: Vedem un trend clar de accelerare a adopţiei soluţiilor de mobilitate electrică, mai ales în rândul companiilor corporate
- Ion Ţiriac a cumpărat trei dintre cele patru Bentley-uri dedicate Ateneului Român. Ce înseamnă pentru piaţa auto de lux din România
- Producătorul de sisteme de frânare TMD Friction a revenit pe profit în 2024, la afaceri de peste 390 mil. lei
- Afacerile producătorului de componente auto VCST din Alba, subsidiara locală a grupului belgian BMT, au scăzut cu 11,8% în 2024, ajungând la 171,7 mil. lei
- Richard Leopold, Bentley: România este pentru noi o „piaţă medie“, volumele s-au dublat la Bucureşti în ultimii zece ani, motiv pentru care venim acum cu o ediţie limitată dedicată – Mulliner Athenaeum Collection