Ungurii nu au bani de trenuri normale, dar investesc într-o linie ferată de mare viteză
Statul maghiar se pregăteşte să reducă serviciile pe trei linii de cale ferată importante din cauza unei lipse de trenuri funcţionale, scrie Daily News Hungary.
Vârsta medie a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aeroportul din Budapesta îşi continuă creşterea record
- Via Transilvanica. Daniel Grecu, director general Autoklass Romania: Via Transilvanica ne ajută să nu uităm de unde am pornit şi unde avem noi rădăcinile. E un model de educaţie şi va contribui la educarea copiilor noştri
- Colliers: România a avut cea mai rapidă creştere din UE a construcţiilor în perioada post-pandemie şi are cea mai mare pondere a sectorului în PIB, de 8%, dar frânarea puternică a finalizării de autostrăzi în 2025 faţă de 2024 este un semnal îngrijorător
- Sameday estimează o creştere de 20% în acest an, avans care ar putea să îi aducă venituri de 1,4 miliarde de lei
- Gabriel Ţecheră, TTS: Dacă vrei să transporţi o tonă de marfă pe un kilometru, transportul fluvial bate tot. Consumul transportului fluvial este, de departe, cel mai mic