Ungaria şi-a legat viitorul industriei de companiile germane şi chinezeşti, în timp ce Polonia, care a crescut în umbra Germaniei, merge acum pe mâna americanilor şi rămâne datoare la sud-coreeni. Cum geopolitica modelează peisajul industrial în Europa de Est
Ungaria este printre puţinele ţări din lume unde au fabrici toţi cei trei mari constructori de maşini germani, Daimler, Volkswagen şi BMW. Acolo, ei au atras constelaţii de furnizori de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O nouă eră pentru transportul din Ungaria: un nou gigant va lua naştere în sector
- Expansiune agresivă pe piaţa auto. Chinezii accelerează. MG şi Geely au deja 44 de dealeri în România şi cresc
- Chinezii se pregătesc de atac: MG şi Geely au deja 44 de dealeri în România, iar numărul poate creşte în continuare
- Gala Campioni în Business, Iaşi, un proiect derulat de Raiffeisen Bank, PwC România şi Sarmis Capital, a premiat cele mai performante companii din regiunea Moldovei. Companiile antreprenoriale reuşesc să facă proiecţii financiare tot mai bine fundamentate
- Vola.ro: Patru mituri despre biletele de avion şi cât de adevărate sunt ele. În ce zile sunt cele mai mici tarife şi la ce ore