Un tren care pleacă de la Bucureşti face zece ore până la Timişoara, drum de 533 km. De la Paris la Berlin, 900 km, trenul ajunge în opt ore. România a reabilitat şi modernizat numai 125 de km de cale ferată în 14 ani din bani europeni, iar în ultimii ani doar trei kilometri
Trenul care pleacă din Bucureşti şi ajunge în Timişoara face pe drum circa zece ore pe o distanţă de 533, însă un tren care pleacă din Paris, Franţa, parcurge 877 km în opt ore,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- FlixBus, care funcţionează ca Uber pe cursele cu autocarul, are confirmate primele zece rute în România şi intră cu preţuri de 13 lei pe cursa Bucureşti-Braşov sau 16 lei spre Constanţa
- Gigantul chinez CATL este posibil să fi început disponibilizările la fabrica de baterii EV din Ungaria
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Material rulant. Top 5 producători de material rulant, afaceri totale de 3,4 mld. lei anul trecut
- Furnizorul auto italian Calearo iese de pe piaţa slovacă
- Furnizorul auto german ZF Friedrichshafen, activ şi în Ungaria, anunţă concedieri în masă