Transportatorul feroviar de marfă Tehnotrans Feroviar din Constanţa: Avem volume mai mici de mărfuri. Clienţii se gândesc de două ori dacă fac un transport esenţial
♦ Compania transportă indirect materii prime din Rusia ♦ Sunt clienţi care au cerut prelungirea perioadei de plată de la 30 de zile la 45 de zile. Compania Tehnotrans...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Michael Schmidt: Cu puţină voinţă politică România s-ar dezvolta mult mai mult. Treptat vedem că sunt tot mai multe zone din ţară care urcă, inclusiv Moldova sau zona Craiovei şi zona Galaţi-Brăila, care este una cu potenţial datorită noului pod
- Nivelul de concentrare al pieţei RCA, cel mai mic nivel din ultimii opt ani. Primii trei cei mai mari jucători pe piaţa RCA au rămas în S1/2022 Euroins, Groupama şi Allianz-Ţiriac. De ce a scăzut atât de mult cota de piaţă a Euroins?
- Producătorul de material rulant Astra Vagoane Călători, controlat de Valer Blidar, recrutează 75 de oameni pentru fabrica din Arad
- Iulian Scorpan, fondatorul companiei aeriene HiSky: România reprezintă 70% din businessul nostru total. O să ajungem anul acesta la 800.000 de pasageri pe piaţa locală
- Ce înseamnă interesul naţional? Episodul 1. Industria. Strigăt la unison: haideţi să sprijinim industria care creează valoare adăugată mare. Să nu mai exportăm materia primă