Top zece companii din auto – producţie şi vânzări -, afaceri de 50 mld. lei în 2019. Producţia de maşini a încetinit ritmul încă de anul trecut . Dintre importatori, 7 din 8 au avut afaceri în creştere
Producţia de maşini a încetinit ritmul încă de anul trecut, atât Dacia, cât şi Ford înregistrând o scădere uşoară a cifrei de afaceri în 2019, în timp ce dintre cei activi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Rabla Auto 2025 porneşte cu un buget de 200 mil. lei, dar industria avertizează: „Banii se vor epuiza în câteva zile“. Pentru statul român nu contează dacă maşinile sunt produse în România, Europa sau China
- În urma comenzii LOT, Airbus îşi va dubla numărul de angajaţi din Polonia
- Un cluster auto atrage un investitor sud-coreean în nordul Slovaciei
- Momentul „peak oil“, al apusului erei petrolului, este întrevăzut tot mai departe în viitor
- De ce sunt preţurile la bilete de avion mai mari la Bucureşti decât la Budapesta, Praga sau Varşovia? Vicepreşedintele flydubai: Explicaţia ţine de geografie. Românii nu sunt mai „călători“ decât ungurii ori polonezii