Supliment Eco & sustenabilitate. Cât de greu este să fii eco în livrările de mâncare şi colete? „Provocările vin în mai multe forme - de la vremea capricioasă la comportamentul unora dintre participanţii la trafic“
♦ Atunci când vine vorba de livrările de mâncare, succesul depinde foarte mult de grija curierului, dar şi de modul de ambalare şi de calitatea recipientelor folosite ♦ La...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Finalizarea liniei ferate modernizate Budapesta–Belgrad este întârziată de sisteme din anii ’50
- Compania poloneză Pesa îşi testează locomotiva cu hidrogen în Suedia şi aşteaptă clienţi
- Bursă. Aquila raportează un profit net de 19 mil. lei în T1/2025 la afaceri de 740 mil. lei. Acţiunile cresc
- Grafic: Evoluţia fondurilor UE primite de România de la aderare până în prezent şi rezultatul lor în economie
- Bursă. Aquila, profit de 19 mil. lei şi afaceri de 740 mil. lei în T1/2025. Analist: Rezultatele sunt bune, iar compania este bine plasată pentru a fructifica aderarea la Schengen. „Sunt creşteri semnificative obţinute într-un climat economic incert, ceea