Sorin Preda, Global Vision: Construim fabrici pentru doi furnizori de componente auto la Oradea şi Arad şi urmează un al treilea. „Este însă nevoie şi de un efort al autorităţilor care trebuie să gasescă soluţii pentru infrastructura rutieră şi feroviară.“
România este în continuare atractivă pentru producătorii de componente auto, în special pentru a livra piese pentru uzinele auto din regiune. În acest context, piaţa locală a atras două...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Furnizorul auto italian Calearo iese de pe piaţa slovacă
- Furnizorul auto german ZF Friedrichshafen, activ şi în Ungaria, anunţă concedieri în masă
- Fabrica Audi din Gyor, Ungaria, întâmpină dificultăţi. Vor urma concedieri masive?
- Înmatriculările de autovehicule noi în România au scăzut cu peste 50% în iunie 2025
- De astăzi 1 iulie nu mai sunt plafonate tarifele RCA. După doi ani, un nou start pentru piaţa RCA de 2 mld. euro. Întrebarea este cine va câştiga şi cine va pierde