Sondaj: Românii care preferă cumpărăturile online se îndreaptă preponderent spre magazinele locale, chiar dacă platformele internaţionale chinezeşti câştigă teren. Peste o treime vor să poată schimba adresa de livrare
Românii care preferă cumpărăturile online se îndreaptă preponderent spre magazinele locale, chiar dacă platformele internaţionale chinezeşti devin tot mai populare, pe baza preţurilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Investiţie de 28,4 mil. lei pentru fluidizarea traficului în municipiul Oradea
- FlixBus, cea mai extinsă reţea de autocare interurbane din Europa, lansează primele rute interne în România, conectând 50 de oraşe prin 10 linii operate împreună cu parteneri locali
- Exclusiv ZF Corporate Matei Ladea, cofondator al Omnia Capital: Fără investiţii, nu putem susţine producţia locală şi consumul
- Ruxandra Târlescu, PwC şi Ana Maria Iordache: Cum au ajuns retailerii alimentari, de bricolaj şi dealerii auto să plătească impozitul suplimentar din sectorul de petrol şi gaze naturale şi de ce trebuie exceptaţi?
- Productia de automobile a scăzut în primele cinci luni din 2025 cu 6%. În luna mai, producţia naţională a crescut cu 20%, după un avans de 63% la Ford Otosan Craiova