Scenariul extrem: Dacă scandalul Volkswagen degenerează, întreaga economie germană va fi în pericol şi odată cu ea exporturi şi locuri de muncă din România
Mai rău este că partea cea mai mare a exporturilor româneşti se duce în Germania, iar printre cei mai mari exportatori sunt producători de piese auto, mulţi dintre ei furnizori pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ford Puma Gen-E urcă pe primul loc în înmatriculările electrice de flotă. Modelul produs la Craiova impulsionează segmentul corporate
- Compania de inginerie şi tehnologie Simtel Team continuă extinderea pe plan extern şi deschide o filială în Suedia, după cea din Germania
- Volumul lucrărilor de construcţii a crescut în primele opt luni ale anului cu 9,7%, dar în luna august piaţa s-a redus cu 2,1% după ce construcţiile inginereşti au scăzut cu 7,9%
- Industria auto este în panică în legătură cu o nouă posibilă criză de cipuri
- Polonezii iubesc să meargă cu trenul. Căile ferate poloneze se pregătesc pentru un an 2025 record în transportul de călători. Cel de marfă nu merge aşa bine