Ruta feroviară care leagă Gara de Nord de Aeroportul internaţional Henri Coandă, investiţie de 120 mil. euro, a ajuns anul trecut la un trafic de 1,4 milioane de pasageri şi a devenit a patra cea mai importantă după biletele vândute. Pe primul loc este Bucureşti-Braşov cu 7 mi­li­oane de pasageri.

♦  Avem traficul local din jurul Bucureştiului şi traficul generat de pasagerii aeroportului. Linia de cale ferată Gara de Nord – aeroportul internaţio­nal Henri Conadă, o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.