România, în cursa pentru Dacia electrică. Deşi este un produs realizat de centrul de tehnologie de la Titu, Dacia Spring este produsă în China. “Nu este imposibil ca generaţiile următoare să fie produse în România, dar nu s-a decis nimic în acest sens.”
Inginerii români au lucrat la Dacia Spring, însă aceasta este produsă în China, la Shiyan, în aceeaşi uzină cu Renault City K-ZE, cu care împarte platforma tehnică. Francezii mizează...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Autonom Services. Reţea de mobilitate
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. International Alexander. Transporturi
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. GRUP Feroviar Român (GFR). Transporturi
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. FAN Courier Express. Curierat
- Aeroporturile Otopeni şi Băneasa ar avea nevoie de investiţii de 2 mld. euro pentru a face faţă traficului de pasageri în creştere. Cine finanţează?