România avea la finalul anului trecut 1.350 de puncte de încărcare pentru maşini electrice, în timp ce jucătorii din auto spun că potenţialul este de 20.000 de staţii pe an dacă ar exista politici coordonate în domeniu
♦ Cursa pentru electrificare se mută la infrastructură: Degeaba oferim 10.000 de euro bonus dacă nu instalăm staţii între oraşe .
Instalarea de staţii de încărcare de mare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nouă companii au intrat în cursa pentru proiectarea noului terminal de la Otopeni. Contractul se ridică la 40 de milioane de euro
- Aplicaţia zilei: Transit - Autobuz, Metrou, Tram
- Industria pare că-şi revine după ani de scădere: producţia creşte, cifra de afaceri creşte, comenzile noi cresc
- Dragoş Damian, Terapia Cluj: Nicuşor Dan, ţie nu iţi e ciuda când vezi că nemţii de la Bayerische Motoren Werke deschid pe 26 septembrie o fabrică de 2 miliarde de Euro în Ungaria, la Debrecen? Eu mor de ciudă! Toţi şoferii de Bayerische Motoren Werke din
- Care sunt cele nouă companii care s-au înscris la licitaţia pentru proiectarea noului terminal de la aeroportul Henri Coandă şi ce afaceri au?