Renault, la un pas să renunţe la fabrica de motoare şi transmisii Dacia din Mioveni. Miza o reprezintă obţinerea de fonduri pentru investiţiile în dezvoltarea maşinilor electrice. O astfel de decizie ar avea un impact economic uriaş asupra României
♦ O astfel de decizie ar avea un impact economic uriaş asupra României având în vedere că Dacia este cel mai mare exportator, iar datorită uzinei de la Mioveni s-au pus bazele...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Spaniolii de la Carrion Expedition au revenit pe profit în 2021, la afaceri de peste 314 mil. lei
- Producătorul de componente auto VCST din Alba a revenit pe profit în 2021, la afaceri de 151,7 mil. lei
- Producătorul de componente pentru industria auto Bos Automotive Products a ajuns la afaceri de peste 410 mil. lei în 2021, plus 12%
- Euro Auto Plastic Systems, subsidiara locală a francezilor de la Faurecia, a avut afaceri de 349,6 mil. lei în 2021, plus 5%
- Germanii de la Oechsler au ajuns la afaceri de peste 30 mil. euro cu fabrica de automotive din Lipova, judeţul Arad