Renault merge mai departe cu planul de a separa în două companii diferite maşinile electrice de motoarele diesel şi benzină. Nissan şi Mitsubishi ar putea prelua uzina de motoare de la Mioveni
Luca de Meo, şeful Renault, le-a spus acţionarilor că auditul intern al companiei arată un potenţial puternic pentru planurile constructorului de a separa divizia de maşini electrice de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cine este şeful CNAIR, compania în mâinile căreia stă dezvoltarea infrastructurii rutiere din România? Cristian Pistol are în spate funcţii ocupate la CNI, ANL şi în cancelaria lui Florin Cîţu
- TTS va moderniza cu fonduri europene platforma cu danele 1 şi 2 din portul Giurgiu, un proiect de 23,8 mil. lei
- România, rută alternativă pentru cerealele din Ucraina: „Cu infrastructura rutieră peticită, doar într-un univers paralel putem să ne imaginăm că vom face faţă situaţiei“
- Analiză ZF. Este România rută alternativă pentru exportul a 20 mil. tone de cereale blocate în Ucraina? Alexander Degianski, board director, Forest & Biomass România: „Cu infrastructura rutieră peticită, doar într-un univers paralel putem să ne imaginăm c
- Companiile aeriene se prăbuşesc în propria neputinţă, iar călătorii sunt prizonierii cozilor interminabile. Vara libertăţii s-a transformat în haos în aeroport