ZF LOGISTICĂ, TRANSPORTURI ŞI AUTOMOTIVE 2025
Radu Dinescu, Secretar General UNTRR: Intrarea în Schengen a adus transportatorilor o reducere a pierderilor cu 2,5 miliarde euro anual. Polonia are 160.000 de şoferi din afara UE. România are 1.500
Infrastructura este importantă dacă poate fi folosită corespunzător. Să ne amintim de cozile de la graniţa cu Ungaria. Intrarea în Schengen a redus pierderile transportatorilor cu 2,5...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care sunt sectoarele care au încă nevoie de forţă de muncă: industria, comerţul şi transporturile caută mii de oameni. Construcţiile şi energia intră pe un trend de creştere
- Care sunt industriile care au încă nevoie de forţă de muncă: Industria prelucrătoare, comerţul şi transporturile au în continuare joburi neacoperite. Nevoia de forţă de muncă creşte în construcţii, energie şi transporturi
- Olanda redă controlul asupra Nexperia proprietarului său chinez
- Polonia vrea ca trenurile sale să poată circula cu 320 km/h. Va fi posibil?
- Afacerile producătorului de componente pentru industria auto Bader România, fosta Coindu România, au scăzut cu 20,3% în 2024, ajungând la 297 mil. lei