Putea fi evitat „Scandalul Anastasiu“?
Speţa este simplă. Omul de afaceri Dragoş Anastasiu, vicepremier în guvernul Bolojan, ce avea drept principală sarcină reorganizarea sectorului companiilor de stat a fost implicat în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Germania a pus ochii pe şoferii polonezi
- În Serbia, un magnet pentru producătorii industriali din Germania şi China, investiţiile străine au atins un nivel record anul trecut, iar în era Trump s-au prăbuşit. Companiile străine îşi scot profiturile din ţară, arătând cât de vulnerabilă este o econ
- Avioane mai pline, zboruri mai multe. Peste 12,7 milioane de pasageri au tranzitat aeroporturile locale în primele şase luni din acest an, plus 8%. Cu un astfel de ritm de creştere, traficul aerian ar putea ajunge la peste 28 de milioane de persoane în ac
- Putea fi evitat „Scandalul Anastasiu“?
- Cât de tare vor lovi tarifele lui Trump industria auto germană? BMW, VW şi Mercedes-Benz se pregătesc să piardă peste 10 mld. de euro anul acesta, adăugând o presiune colosală asupra unei industrii deja aflată în criză