Portul Constanţa se sufocă sub povara containerelor de mărfuri. „O aglomerare cum n-am mai văzut în ultimii 15-20 de ani“. Guvernul ar trebui să-i ceară Uniunii Europene un credit pe 30 de ani de 1 miliard de euro fără dobândă pentru dublarea capacităţii din portul Constanţa
Guvernul ar trebui să-i ceară Uniunii Europene un credit pe 30 de ani de 1 miliard de euro fără dobândă pentru dublarea capacităţii din portul Constanţa, astfel încât acesta să...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Raluca Cruţu, Lead Analyst, ESG Methodology, Climate Product Excellence and Oversight, Sustainalytics : Digitalizarea este cel mai mare challenge pentru toate companiile, inclusiv pentru cele româneşti, iar pe zona de ESG este nevoie de platforme integra
- Aeroportul din Cluj-Napoca a atins pragul de 3 milioane de pasageri după primele 10 luni din 2025
- Primăria Cluj-Napoca investeşte 7,2 mil. euro în amenajarea de piste de biciclete
- UniCredit Consumer Financing a încheiat un parteneriat cu Suzuki prin care clienţii pot lua finanţări de până la 300.000 lei pentru achiziţia de maşini
- România are 56 de companii în Top 500 al celor mai mari jucători din Europa Centrală şi de Est, ocupând locul patru în clasamentul regionalv