Piaţa auto: DEALERI
Porsche Inter Auto. Profitul vine dinspre lux şi premium
Dealerul a comercializat anul trecut aproape 7.500 de autovehicule, în creştere cu aproape 30% comparativ cu anul anterior, pe o piaţă care a urcat cu circa 20% în acelaşi interval de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Branduri româneşti 2025. Producătorii români pot deveni tigrii producţiei pentru Europa, dar oportunităţi de creştere pentru brandurile locale sunt încă şi pe plan intern. „Antreprenorii trebuie să aibă mai multă încredere în ei şi mai mult curaj“
- ZF Branduri Româneşti. Antreprenorii români trebuie să prindă mai multă încredere în brandurile proprii şi în eticheta „Made in Romania“. Comunicarea clară, investiţiile în tehnologie şi producţie ar putea duce la creşterea economică. „Ca piaţă, venim cu
- Cu cererea modestă şi competiţia dură din partea constructorilor auto chinezi, Europa ar putea fiforţată să renunţe la opt uzine auto
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Autoklass. Comerţ auto
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Automobile Bavaria. Comerţ auto