Polonia, cea mai mare economie est-europeană, ocupă locul trei în UE la lungimea reţelei feroviare şi locul doi la cantitatea de mărfuri transportate cu trenul şi investeşte zeci de miliarde de euro în dezvoltarea sectorului. România, cu o reţea de două ori mai mică decât cea poloneză, are un trafic de marfă de patru ori mai redus

România se află undeva la mij­locul clasamentului european din punctul de vedere al acope­ririi teritoriale cu infrastructură de cale ferată, având în faţă ţări precum Ungaria, Cehia...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.