Piaţa auto în T1 2021: Producţia de maşini recuperează teren şi închide primul trimestru cu o scădere de numai 4%
Lockdownul din Europa de Vest cauzat de cel de-al treilea val al pandemiei alături de lipsa componentelor electronice au continuat să influenţeze negativ producţia uzinelor Dacia şi Ford...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Furnizorul auto italian Calearo iese de pe piaţa slovacă
- Furnizorul auto german ZF Friedrichshafen, activ şi în Ungaria, anunţă concedieri în masă
- Fabrica Audi din Gyor, Ungaria, întâmpină dificultăţi. Vor urma concedieri masive?
- Înmatriculările de autovehicule noi în România au scăzut cu peste 50% în iunie 2025
- De astăzi 1 iulie nu mai sunt plafonate tarifele RCA. După doi ani, un nou start pentru piaţa RCA de 2 mld. euro. Întrebarea este cine va câştiga şi cine va pierde