Multe semne de întrebare: Investiţia de 1,4 mld. euro pentru o fabrică de baterii la Galaţi n-a fost niciodată un proiect concret, doar o propunere, chiar dacă a fost anunţată cu mult fast de Guvernul României şi Guvernul Belgiei
♦ Cazul presupusei investiţii de la Galaţi arată că un eveniment de lansare la care participă un premier, un ministru, un primar şi un europarlamentar nu reprezintă neapărat o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate ZF Insurance Summit 2025. Luka Prelevic, Head of International Development, Hellas Direct: România asigură cam 70% din veniturile noastre. Suntem prezenţi doar pe zona de RCA, dar vrem să intrăm şi pe celelalte segmente
- FlixBus, care funcţionează ca Uber pe cursele cu autocarul, are confirmate primele zece rute în România şi intră cu preţuri de 13 lei pe cursa Bucureşti-Braşov sau 16 lei spre Constanţa
- Gigantul chinez CATL este posibil să fi început disponibilizările la fabrica de baterii EV din Ungaria
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Material rulant. Top 5 producători de material rulant, afaceri totale de 3,4 mld. lei anul trecut
- Furnizorul auto italian Calearo iese de pe piaţa slovacă