Mihai Bordeanu, noul şef de la Dacia: Grupul Renault continuă să crească numărul de furnizori pe piaţa locală pentru a depinde cât mai puţin de importuri. Următorul pas îl reprezintă găsirea unui furnizor de baterii pentru maşini electrice
“ 70% din Logan este produs în România. Căutăm noi furnizori pentru a creşte gradul de integrare. Căutăm şi furnizori de baterii pentru maşini electrice. ”
Automobile Dacia...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al fabricii de componente electronice Helbako din judeţul Timiş a crescut cu 60% în 2024, ajungând la 17,8 mil. lei
- Profitul net al producătorului de cablaje auto Fujikura Automotive a scăzut cu 7,3% în 2024, la afaceri de 100 mil. lei
- CEC Bank pentru afaceri româneşti, un proiect ZF şi CEC Bank. Roxana Capătă, Ford: În 2025 vom vedea cea mai mică profitabilitate în businessul auto local din cauza gestionării programului Rabla. Avem cerere de flote pentru maşinile făcute la Craiova
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Care sunt companiile listate care au cele mai mari creşteri de la minimele anului din 15 mai: Transgaz (80%), One United (65%), Electrica (55%). Din cele 20 de companii ale BET, una singură este acum pe minus
- Producţia industrială a scăzut în primele şapte luni ale anului cu 1,3%, din cauza reducerilor din industria prelucrătoare şi industria extractivă