Mihai Bordeanu, Dacia: Pregătim lansarea în producţie a lui Bigster. Vrem să recrutăm specialişti în digitalizare şi robotică şi oferim salarii compensatorii pentru cei care pleacă din secţii unde sunt instalaţi roboţi. „În România ne concentrăm pe producţie cu valoare adăugată mare.“
Uzina Dacia de la Mioveni asamblează în prezent Duster şi Jogger, iar Sandero alături de Sandero Stepway este produs de acum doar în Maroc. În România va mai fi produs de la finalul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- FlixBus, care funcţionează ca Uber pe cursele cu autocarul, are confirmate primele zece rute în România şi intră cu preţuri de 13 lei pe cursa Bucureşti-Braşov sau 16 lei spre Constanţa
- Gigantul chinez CATL este posibil să fi început disponibilizările la fabrica de baterii EV din Ungaria
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Material rulant. Top 5 producători de material rulant, afaceri totale de 3,4 mld. lei anul trecut
- Furnizorul auto italian Calearo iese de pe piaţa slovacă
- Furnizorul auto german ZF Friedrichshafen, activ şi în Ungaria, anunţă concedieri în masă