Mihai Bordeanu, Dacia: Pregătim lansarea în producţie a lui Bigster. Vrem să recrutăm specialişti în digitalizare şi robotică şi oferim salarii compensatorii pentru cei care pleacă din secţii unde sunt instalaţi roboţi. „În România ne concentrăm pe producţie cu valoare adăugată mare.“
Uzina Dacia de la Mioveni asamblează în prezent Duster şi Jogger, iar Sandero alături de Sandero Stepway este produs de acum doar în Maroc. În România va mai fi produs de la finalul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Motorină versus benzină – cine câştigă „războiul” carburanţilor? Atenţie, şoferi: Cum se poate afla unde este cel mai mic preţ la carburanţi
- Atenţie, şoferi: Mesajul CNAIR în legătură cu restricţiile de circulaţie pentru lucrări de reparaţii, reabilitări şi consolidări la reţeaua rutieră
- Aeroportul din Budapesta îşi continuă creşterea record
- Via Transilvanica. Daniel Grecu, director general Autoklass Romania: Via Transilvanica ne ajută să nu uităm de unde am pornit şi unde avem noi rădăcinile. E un model de educaţie şi va contribui la educarea copiilor noştri
- Colliers: România a avut cea mai rapidă creştere din UE a construcţiilor în perioada post-pandemie şi are cea mai mare pondere a sectorului în PIB, de 8%, dar frânarea puternică a finalizării de autostrăzi în 2025 faţă de 2024 este un semnal îngrijorător