Maşini electrice, preţuri la energie, revoluţia verde: tensiunile dintre francezi şi nemţi urcă la cote explozive, iar Europa, prinsă între SUA şi China, îşi permite cu greu un conflict în inima sa industrială
Lansarea unei anchete a UE privitoare la importurile de maşini electrice chineze a adus la lumină o divergenţă fundamentală între francezi şi germani cu privire la calea corectă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fabrica BYD din Ungaria îşi va începe producţia mai târziu decât se estimase anterior
- Profitul net al producătorului austriac de cablaje şi aplicaţii auto Hirschmann Automotive a crescut cu aproape 50% în 2024, ajungând la 15,4 mil. lei
- NN: Generaţia Z este mai interesată de asigurări decât generaţiile anterioare şi caută soluţii de protecţie rapide, pe care le pot achiziţiona exclusiv digital
- SEE Top 100. Jumătate din cele mai mari 100 de companii din Europa de Sud-Est sunt româneşti. OMV Petrom rămâne liderul regiunii, cu vânzări de 6,7 miliarde de euro
- Bogdan Clipici, country manager, Bolt Business România: „Ne uităm cum putem să susţinem operatorii de transport să facă tranziţia cât mai repede de la maşini pe motorină sau benzină către zona electrică“