Marocul caută furnizori de componente auto pentru a susţine producţia Renault şi Peugeot
Renault Group are două fabrici în Maroc, la Tanger, cu o capacitate de 340.000 de vehicule pe an, şi la Casablanca, unde pot fi produse 90.000 de vehicule pe an, în timp ce...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- SEE Top 100. Jumătate din cele mai mari 100 de companii din Europa de Sud-Est sunt româneşti. OMV Petrom rămâne liderul regiunii, cu vânzări de 6,7 miliarde de euro
- Bogdan Clipici, country manager, Bolt Business România: „Ne uităm cum putem să susţinem operatorii de transport să facă tranziţia cât mai repede de la maşini pe motorină sau benzină către zona electrică“
- Pagina verde. Bucureştiul, a doua cea mai poluată capitală europeană, ar putea avea o centură verde graţie unei iniţiative civice
- Fabrica de componente auto Oechsler din Lipova, judeţul Arad, a trecut pe pierdere în 2024, la afaceri de 128,4 mil. lei
- Transportul de pasageri cu trenul a înflorit în Europa, dar în România este în declin. La transportul de mărfuri, pentru supremaţie se bat Polonia şi Germania, iar polonezii pierd. Şi aici România este în declin