Izolarea a înjumătăţit traficul din staţiile de metrou din Bucureşti: doar 11.000 de călători a fost media zilnică în staţia Aurel Vlaicu, polul corporatiştilor, în martie 2020, faţă de 23.000 anul trecut. Staţiile Aurel Vlaicu şi Pipera sunt cele care deservesc cea mai mare aglomerare de clădiri de birouri din Bucureşti
Izolarea oamenilor în casă începând cu jumătatea lunii martie a redus la jumătate media zilnică de trafic în staţiile de metrou din Bucureşti comparativ cu luna martie a anului...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Asigurătorii nu vor mai trebui să notifice ASF privind modificarea tarifelor RCA. ASF a aprobat un proiect de normă care urmează să intre în vigoare după 90 de zile de la publicarea în Monitorul Oficial
- Renault continuă planul de a separa în două companii diferite maşinile electrice de motoarele diesel şi benzină. Nissan şi Mitsubishi ar putea prelua uzina de motoare de la Mioveni. Miza o reprezintă creşterea competitivităţii constructorilor „clasici“ în
- Industria aviatică, cea mai lovită de pandemie, explozie a cererii: traficul a crescut cu 110% în primele cinci luni: „Dacă în 2020 şi 2021 oamenii au cumpărat bunuri, acum cumpără vacanţe“
- Rare transferuri navă la navă fac ca petrolul să continue să curgă dinspre Rusia către China
- ZF Reindustrializarea României. 31 mai, hotel Radisson Blu. Lipsa investiţiilor sufocă unele zone din România. 2022 este momentul adevărului: ce facem cu industria românească?