INDUSTRIE - Topul constructorilor de nave (2018)
Top 2018 Top 2016 Top 2015 Top 2014 Top 2013 Top 2012 Topul celor mai mari...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dacia electrică, la un pas de lansare: Renault vrea să aducă modelul K-ZE din China în Europa
- Noile centuri industriale postcomuniste ale Ungariei şi Serbiei clădite de investitori străini se conturează puternic de-a lungul autostrăzilor
- Producătorul de componente auto Compa Sibiu, singurul emitent din eşalonul doi al Bursei cu Fondul Suveran al Norvegiei în acţionariat, vrea să intre pe piaţa hotelurilor
- Traficul aerian în România a crescut cu 8% în 2018, peste media europeană, ajungând la 19,3 mil. pasageri. Dar Polonia a crescut cu 16%
- Deloitte avertizează: Industria auto are nevoie de investiţii pentru a se adapta la cerinţele impuse de noile tehnologii. Peste tot în lume, guvernele sunt preocupate de acest aspect şi oferă diverse facilităţi, cum ar fi fonduri nerambursabile sa