Industria auto locală rămâne afectată de criza microcipurilor. Dacia a mai adăugat o zi fără producţie. Lipsa microcipurilor loveşte industria auto după o serie de înăspriri ale normelor de poluare şi o limitare a emisiilor de dioxid de carbon
Constructorii auto sunt tot mai afectaţi de lipsa componentelor electronice la nivel european, iar dincolo de constructori precum BMW sau Skoda care anunţă opriri de producţie şi tăieri de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Gigantul chinez CATL îşi diversifică uzina din Ungaria din cauza scăderii cererii de maşini electrice
- Hyundai, pe cale să devină primul producător străin de maşini electrice din Turcia
- Bursă. Cum îţi creşti valoarea companiei printr-o relaţie strânsă cu investitorii? Răspund pe 23 septembrie Gabriel Ţecheră (TTS), Vlad Popescu (Norofert), Horia Cardoş (Agroland) şi Daniela Maior (VERTIK)
- Omniasig a plătit 5,2 mil. euro în baza unei poliţe RCA, după un accident din Italia. Aceasta este cea mai mare despăgubire plătite de companie în S1/2025
- Profitul net al fabricii de componente electronice Helbako din judeţul Timiş a crescut cu 60% în 2024, ajungând la 17,8 mil. lei