Industria auto locală rămâne afectată de criza microcipurilor. Dacia a mai adăugat o zi fără producţie. Lipsa microcipurilor loveşte industria auto după o serie de înăspriri ale normelor de poluare şi o limitare a emisiilor de dioxid de carbon
Constructorii auto sunt tot mai afectaţi de lipsa componentelor electronice la nivel european, iar dincolo de constructori precum BMW sau Skoda care anunţă opriri de producţie şi tăieri de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- În încercarea disperată de a opri prăbuşirea totală a Tesla, Musk anunţă că noul model ieftin va fi lansat mult mai curând. Acesta ar urma să coste până în 25.000 de dolari
- Grafic: Numărul de kilometri de autostrăzi daţi în folosinţă în fiecare an din ultimii 10 ani şi cheltuielile cu investiţiile ale Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR)
- Grafic: Cum arată reţeaua rutieră din România
- Peste o mie de vagoane de tren din Ungaria vor circula pe căile ferate din Egipt
- Beijingul le cere chinezilor să-şi dea maşinile şi frigiderele vechi pe altele noi „made in China“. Planul ar putea calma supărarea Occidentului privitoare la supracapacitatea sa de producţie